Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 aprilie 2014

Zambiti va rog! Sunteti la camera vizibila!

Astazi am fost cu Andrei la ziua unei colege la AFI Palace Cotroceni. Am vazut barierele la intrarea in parcarea subterana. Am vazut si camerele de supraveghere. Am mai vazut si o camera de inalta definitie care filma la nivelul numarului de inmatriculare. Scria mare ca parcarea este gratuita si sistemul este in testare. Am primit totusi un bonulet obisnuit de parcare care avea un cod de bare mai ciudat si ........numarul de inmatriculare al masinii!?
Asta da supraveghere. Si baza de date.
Este oare legal sa puna pe un bon de parcare numarul tau de la masina?
Cei de la parcare sunt oare operatori de date cu caracter personal? Nu trebuia sa aiba si ei un numar  de operator de date cu caracter personal afisat undeva la vedere conform legii 677/2001 ???
Se spune ca Londra este cel mai monitorizat oras din lume! Oare?
Pe drumul de la AFI spre casa am inceput sa verific camerele de supraveghere. La Razoare am vazut. La Leul am vazut. La intrarea pe podul Basarab am vazut. La Titulescu am vazut. La Piata Victoriei am vazut. La Perla am vazut. La Barbu Vacarescu am vazut. La Lizeanu am vazut. La Bucur Obor am vazut.........
Trebuie sa recunosc ca Bucurestiul are un procent mic de infractionalitate si zero terorism.
Dar......
Si intimitate spre zero.
Sa recapitulam:
Ne pot urmari dupa telefoanele mobile.
Ne pot urmari dupa cardurile bancare.
Ne pot urmari in trafic.
Ne pot urmari in metrou.
Ne pot urmari in institutiile statului, dar si in firme particulare. In banci si magazine.
Si spunem ca mai avem intimitate???
HA HA HA!!!
CIP-ul implantat nici nu mai este necesar. E suficient sa il aiba cainele de companie sa stie toata lumea unde suntem. HAM-HAM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu