Totalul afișărilor de pagină

duminică, 12 februarie 2012

Cine ne mai baga mana in buzunare?

Aseara am fost la cumpărături. La magazinul asa zis francez "Intersecția". Unde parcarea era direct in Antarctica. Adica nu avea ursi polari, caci in rest avea de toate. Câteva foci de la paza stăteau proțăpite in țigara si in rest nimeni nu era afara sa curete putin accesul in magazin. Sa impingi la carut era o proba demna de Hercule. Si cele cateva locuri de parcare cat de cat curatate (mai aproape de magazin) erau deja ocupate de masini parcate cate doua pe trei locuri. Asa ca seara incepea bine. Lume era destul de multa pentru ca era promotia de soldare cu patru lei la produs. Si acolo era imbulzeala maxima. Dar si mici surprize. Cateva cutii cu jucarii erau si ele puse in gramada lucrurilor care nu trebuie cumpărate dar care te tenteaza din cauza pretului. Si curiozitatea din mine a facut sa scanez pretul la o jucarie din gramada de 4 lei. SOC! Era de fapt 50 de lei!!!! Pai cum vine treaba????
Nu am fost vigilent ca urmare a acestei  descoperiri si mi-am continuat cumparaturile. Cu cosul plin merg la casa (unde ca de obicei am atractie la cele mai incete casiere posibile; a chemat pentru anulare fata cu patine de trei ori la un client, iar la mine doar o data) si constat ca valoarea cumparaturilor a fost ceva mai mare decat ma asteptam. Dar cum mai erau inca zece persoane la coada in urma mea, am platit si am plecat.
Ajungand acasa si avand bonul cu mine am trecut in revista cumparaturile.
Si!
Stupoare!
La noua articole pretul de pe bon era mult mai mare decat cel de la raft!!!
Si nu cu un leu-doi. Unele erau chiar duble la pret.
Parca este hotie pe fata. NU?
RUSINE!
Inteleg ca au crescut costurile cu transportul si cu pierderile la marfurile perisabile. Dar de aici de a afisa niste preturi la raft si a-l percepe mult marit la casa parca nu este in regula.
Cand mergi la un magazin cu pretenții, nu mergi ca sa furi dar nici sa nu fii furat. Si nici nu trebuie sa mergi cu carnetelul sa notezi toate preturile si sa le compari la casa. Asa ceva ar paraliza orice magazin. Si nu este in firea naturala a lucrurilor.
Dar inca o dovada pentru mine ca suntem tratati ca niste salbatici care pot fi prostiti oricum si oricand.
Asa ca stimate "Intersectia" nu ne mai bagati mana in buzunar! Ca pana la urma tot o forma de furt este. Chiar calificat as zice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu