Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 februarie 2012

Revedere de 25 de ani Liceul Dimitrie Cantemir

Parca mai ieri eram in clasa a 10 -a (in 1985) si venisera  absolventii anului 1960 sa sarbatoreasca 25 de ani de la terminarea liceului. Ma uitam stupefiat la niște moși (asa ii consideram eu pe atunci) care imbracati in niste haine scortoase incercau sa se indentifice unii pe altii. Si au venit sa stea in clasa noastra in rememorarea ultimei lor clase. Domnii erau cu chelie si burta si toti aveau ochelari. Doamnele erau proaspat vopsite si gangureau emotionate. Au inceput sa apara poze si fiecare isi povestea calatoria in viata. Unii ajunsesera prin CC si cativa lipseau pe motive de fuga in Occident sau de fuga de pe lumea asta. In clipele alea ma gandeam ce oare isi mai doresc dinozaurii aia de la viata. Mai dinozauri ca ei erau fostii lor profesori si ei invitati. In proportie de 90 % toti aveau studii superioare si erau si cateva somitati. Cu toate ca liceul Cantemir nu erau primul in Bucuresti era totusi in TOP 5 si multi oameni de valoare au trecut pe acolo.
Si a venit si anul 1987. Socialsmul era bine mersi si noi ne gandeam deja la facultate. BAC-ul batea la usa si multa minte ne mai trebuia. Cel putin mie.
Au trecut 25 de ani. Imi pare incredibil ca am ajuns si eu sa fiu asemenea dinozaurilor pe care i-am reamintit mai devreme. Incerc sa-mi reamintesc cum suna catalogul clasei a 12-a A din Liceu Industrial Dimitrie Cantemir (clasa de electrotehnica):
Balasov Margareta
Balan Radu
Bizeta Dragos
Bobia  Roxana
Chivu Silvia
Ciupitu Cristian
Ciulache Valentin
Corsatea Adina
Delca Irina
Florea Ruxandra
Galbenu Adriana ( cu scuzele de rigoare uitasem de ea, noroc cu Dragos)
Ionescu Monica
Iosep Malina
Istratescu Carmen
Iuga Cristina
Josan Paul
Mergiu Stelian
Mihut Adrian
Militaru Valentin ( cu scuzele de rigoare uitasem de el, noroc cu Dragos)
Nicolescu Dragos
Popescu Elisabeta
Popescu Nicoleta
Rosca Raluca
Rosianu Adriana
Suman Tereza
Solomon Margareta
Sofianu Adriana
Teodorescu Ioana
Tocariu Adrian
Tomescu Anca
Tudor Florin
Vasile Rodica

Scuze pentru eventuale greseli sau daca va simtiti ofensati ca am postat numele pe blog. Este doar un remember.
Oare i-am tinut minte bine? Oare or fi toti???
Sigur mai bine de jumatate sunt prin strainatate!!!!
Pe majoritatea nici nu ii mai cheama asa :)
Ce or mai face profesorii nostri? Care or mai trai????

As fi incantat sa primesc eventuale corecturi sau vesti despre colegi si profesori pe adresa mea de mail din profil. Sau la comentarii.
Multumesc.

9 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Caut un fost coleg de scoala generala (pt o reintalnire)- Tocariu Adrian- ...am vazut ca a fost cu dvs (cu tine, daca imi permiti) in liceu....daca ai mai vb cu el, poti sa-l intrebi daca a absolvit Sc. Generala nr. 27?
    Multumesc anticipat!
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Intamplator il stiu pe colegul Adrian. A cam disparut din 2002. A fost intr-adrevar la Sc gen. 27 de pe Masina de Paine. Ceea ce stiu sigur este ca de cand a disparut el a aparut Adrian Atanasiu. Asa ca putem vorbi cu incredere. A tot incercat sa isi aduca aminte de Corina dar i-a fost imposibil sa-si aminteasca. Isi cere scuze. Are si el o varsta. Intamplator e nascut in aceeasi data cu mine. Putem coresponda pe blog sau daca vrei Corina si imi trimit o adresa de email iti promit ca iti raspund.
    Adrian

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Mi s-a parut mie ca ai semana cu fostul meu coleg!!!...probabil eram insignifianta si din acest motiv nu-ti mai aduci aminte de mine....pai, ca sa te conving ca am fost colegi, o sa-ti dau adresa mea de e-mail: corina_keops@yahoo.com...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, Adrian,
    sau
    Salut, Adi,

    Sint Dragos Niculescu, colegul tau de clasa, promotia 1987, si chiar un vecin putin mai indepartat (bloc ALMO 2). Sper ca iti mai amintesti de mine. Ma bucur mult ca am dat de tine, intimplator, aici (cautam liceul Dimitrie Cantemir). Ai avut o idee minunata cu deschiderea acestui blog sentimental. Multi dintre colegii nostri vor da de el, motiv, poate, de stringere intre noi a randurilor de atita timp nestrinse. De cite ori nu m-am gindit la tineretea noastra, la liceu, la petrecerile de la tine de acasa, pe Colentina, la muzica anilor '80, la revistele tale, la partidele noastre de sah... S-a dus totul ca un fum si viata ne-a asezat in circa poverile ei grele si urite. Ne-a ramas doar nostalgia dureroasa a unor vremuri de aur, cind noi eram tineri si ferice, alaturi de ai nostri, care traiau, - un aur care nu se lasa corodat de nici o rugina. Este zacamintul nostru intim, de noapte si de zi, de seceta si de ploaie, filonul la intunericul si racoarea caruia ne ascundem de arsita vietii. Ce or mai face colegii nostri, pe care cu atita fidelitate i-ai enumerat alfabetic? Mi-ar face placere sa ne revedem si sa depanam amintiri. Adresa mea de e-mail este: dragosniculescu14@gmail.com.

    Cu cele mai bune ganduri, pe curind,

    Dragos Niculescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S.

      Mai poti adauga la lista clasei pe colegii nostri Galbenu Adriana, Militaru Valentin.

      Ștergere
    2. Buna Dragos
      Ma bucur mult ca ne-am ragasit macar in lumea virtuala. Paote reusim sa o facem si in cea reala.
      O sa iti scriu pe adresa ta de mail sa stabilim cum facem.
      Adrian

      Ștergere
  5. Buna, sunt Paun Daniela (Dana Paun, actual Dana Florian)! Nu stiu daca cineva mai raspunde in acest blog, pe care abia acum l-am descoperit! Am facut parte din aceasta clasa desi nu ma regasesc in lista de mai sus. La fel mai erau Roxana Roman, Oana Roseanu si Magdalena Petrescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Dana. Scuze de intarziere. Incerc sa organizez o revedere. Te rog un contact

      Ștergere
    2. Scuze, nu am vazut comentariul tau....daca nu este tarziu si inca mai au loc revederi - m-as bucura - florian.dana@gmail.com

      Ștergere