Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Cea mai frumoasa meserie din lume 2014 !

Ii admir pe oamenii care iubesc ceea ce fac si fac ceea ce iubesc. Am ajuns sa nu mai iubesc ceea ce fac. Asa ca ma uit cu mare admiratie la cei care imbina placrea cu utilul si frumosul cu lucrativul.
In Europa Park am intalnit un om care eu consider ca are una dintre cele mai frumoase meserii. Radia tot in timp ce isi facea meseria. Adica canta. Cum eu nu prea am ureche muzicala, un asemenea moment artistic m-a impresionat si mai tare.
Am stat si am ascultat o melodie a lui Michael Jackson : " The way you make me feel!" .
A fost absolut superb.
Iata si cateva poze cu prea-fericitul:

A mai cantat si " Let me entertain you!"
Iata ce am gasit pe Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=4-mndfwAS5U

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu