Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 august 2014

Chiemsee 2014 !

Inainte de plecarea din Germania am hotarat sa vizitam si palatul de pe Herreninsel din Chiemsee (insula si lacul nu le-am mai folosit si in romana). Asa ca am parasit Klais (Germania) am luat-o prin Innsbruck (Austria) ca sa ajung langa Rosenheim (Germania) unde lacul Chiemsee tina pana aproape de Salzburg (Austria). Adica ne-am invartit atata intre Germania si Austria ca nici nu mai stiam care unde este.
La cativa km de autostrada este portul de unde se ia vaporasul sa ajungi pe Herreninsel unde este palatul. Mai exista posibilitatea de a ajunge la port si cu cea mai veche (zic ei) locomotiva cu aburi in functiune din lume.
Ludovic al II-lea chiar avea o obsesie cu Franta si cu Versailles. Una mare. Si cu Louis XIV. Unul era Regele Soare si celalalt era Regele Luna.
Iata si ceva poze:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu