Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 august 2014

Hagnau am Bodensee 2014 !

Am plecat din Fredrichshafen cu destinatia Sigmaringen. Aveam de gand sa mai oprim in capul lacului Bodensee undeva vis-a-vis de Konstanz sa mai admiram lacul. Dar soarta iti rezerva surprize si nu intodeauna iese cum iti doresti tu. Pe drumul national am dat de o coada destul de mare. Blocaj total. Asa ca in loc sa stam si sa asteptam am luat-o la dreapta spre lac pe un drumeag care speram sa ne scoata la lac. Si asa a si fost. Am ajuns in statiunea Hagnau am Bodensee, chiar la strandul statiunii. Am parcat masina in parcarea cu plata (evident) si ne-am asezat pe iarrba sa admiram privelistea si lacul. Copiii s-au jucat si era loc si de o baie in lac. Apa era curata si calduta. Dar doar am mancat un sandwich si ne-am odihnit putin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu