Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 august 2014

Siegmaringen 2014 !

Dupa ce am parasit Bodensee am mers numai pe bundesstrasse printre dealuri. Am vazut multe vii si multe plantatii de cirese si caise. Am ratat sa oprim sa culegem cateva cirese si sa mancam. Putin dupa pranz am ajuns la Siegmaringen. Castelul troneaza in cea mai inalta pozitie a localitatii. Orasul arata foarte bine si castelul este aproape in totalitate restaurat. Am mai vizitat castelul in 1990. Sincer sa fiu nu imi mai aduceam aminte mare lucru. Mai tineam minte ca despre Carol Iii nu erau prea multe vorbe de lauda si chiar s-a amintit ca a fost repudiat de familie. Sala armelor in schimb mi-o aduceam bine aminte.
Ce s-a schimbat de atunci. Carol Iii a devenit un personaj central, a primit o placa comemorativa, exista pliant in limba romana si sala armelor a primit un ditamai grilajul de protectie.
Iata si ceva poze:










Am servit o masa delicioasa cu specialitati wurtemburgheze in piata centrala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu