Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 august 2014

Mittenwald 2014 !

Pana acum nu auzisem de Mittenwald. Si am ajuns sa ma indragostesc de el. Sa va povestesc putin din ce am retinut eu despre Mitttenwald si ce am simtit eu.
Miitenwald inseamna " in mijlocul padurii". Acest nume vine de la popasul negustorilor, din mijlocul padurii, in drumul lor intre Augsburg si Innsbruck. Situat pe malul raului Isar la poalele semetilor Alpi, acest oras are un farmec aparte. Poate din cauza caselor pictate, poate din cauza arhitecturii, poate din cauza atmosferei boeme, cine poate stii cu adevarat. Cert este ca aici am avut cateva clipe de evadare din prezent si am simtit ca ma aflu intr-un timp si spatiu greu de definit. Atemporal si nematerial. Au fost cateva clipe unice in viata.
Drumul nu se oprea in Innsbruck ci mergea mai departe in Lombardia prin pasul  Brenner.  Acest drum a fost facut in anii 1670 si de Matthias Klotz pana la Padua. Cand spui lutieri toata lumea se gandeste la Amati, Stradivarius si Guarneri si implicit si la Cremona. Dar in anii 1670 Amati se mutase la Padua si acolo avea o scoala de lutieri. Printre care si cel mai stralucit elev al sau, Matthias Klotz. Care a deprins asa bine secretul de a face viori incat la intoarcerea in Mittenwald si-a deschis propria scoala.
Iata si ceva poze.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu