Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 august 2014

Hittisau 2014 !

Ce mai este si Hittisau? O localitate in Austria in inima Alpilor parca rupta din freamatul cotidian. Am cautat cazare in zona Lindau. Ca am gasit a fost fie prea scump fie prea urat. Asa ca am rezervat in Hittisau la o pensiune in care se vorbea doar germana. Citisem review-uri ca este tare greu de gasit pensiunea. Noroc ca cineva a descris exact drumul pana la ea. Altfel cred ca era imposibil de gasit mai ales la 9 seara cand deja se inoptase. Nu am fost impresionati de ceea ce vedeam, mai ales din cauza intunericului si a mirosului de balegar. Dimineata cand soarele a rasarit si norii s-au risipit, frumusetea locului ne-a amutit.
Acum citind pe net am aflat ca aici este un muzeu despre lupta femeilor pentru emancipare. Oare trebuia sa il vizitez sau sa fiu atent in jurul meu?
Vedeti si voi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu