Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 august 2014

Lindau 2014 !

Am plecat de la Munchen pe ploaie. Si am mers aproape tot drumul prin ploaie. Nu prea ma asteptam la mai bine. Paradoxal (sau normal) cand am ajuns in apropiere de Lacul Konstanz (Bodensee) ploaia a incetat si un pic din albastru cerului de seara a inceput sa se intrevada. Zona Lindau este o zona interesanta. Zona celor 4 tari ( Austria, Elvetia, Lichtenstein si Germania), toate pe o raza de cativa zeci de km. La fel si lacul Bodensee este fascinant. Un microclimat mediteranean in spatele Alpilor este un lucru greu de crezut. Cand insa incepi sa vezi palmieri iti dai seama de clima minunata de la Lindau. Orasul este pe o insula aflata la marginea estica a lacului Bodensee. Accesul se face pe un pod si trebuie neaparat sa gasesti un loc de parcare. Parcari sunt si pe insula asa ca nu trebuie sa parcati la cele din zona pre-insula.
Am plecat pe jos la descoperirea insulei. Si nu mica a fost surpriza si incantarea. Stradute mici si cochete. Case vechi perfect renovate si multe flori. Era si o expozitie Henry Mattise. Am gasit un restaurant si am luat cina chiar pe marginea portului. Am mancat un delicios peste proapsat din lacul Bodensee. Delicios.
A urmat o plimbare prin port unde am admirat turnul din care se vedea parul printesei Raspunzel.
Va recomand o vizita in Lindau si nu veti regreta.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu