Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Un drum pe malul Rhinului prin Alsacia 2014 !

S-a terminat distractia de la Europa Park. La orizont era Strasbourg.  Aveam ca variante sa ajungem , fie pe A5 Freiburg-Karlsruhe sau cumva pe malul Rhinului.
Asa ca pe malul Rhinului a ramas. De la Rust am plecat spre Kappel si de acolo stanga spre Rhin. Unde sa treci in Franta este un ferry-boat gratuit. Pe care l-am luat si noi. Din Franta a trecut pe langa noi o masina care avea prinse in centura pe scaunul din fata o duzina de baghete! VIVE LA FRANCE!
Am trecut Rhinul si am luat-o pe D20 la dreapta urmand cursul Rhinului. La Erstein ne-am intors la Rhin si prin ecluza am vazut o nava trecand. Inapoi pe malul stang si spre Strasbourg. Am strabatut O parte din Alsacia printre nume nemtesti, casute nemtesti, flori nemtesti dar cu tricolorul francez fâlfâind.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu