Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 august 2014

Stuttgart 2014 !

A mai trecut o zi frumoasa si o noua destinatie ne statea in fata. Am parasit Strasbourg-ul cu gandul sa vizitam Baden-Baden. Am trecut Rhinul pe Podul Europa si chiar dupa pod erau mai multe masini de politie germane care supravegheau atent traficul. La fel am vazut si la Nickelsdorf. Paza buna trece primejdia rea?!
In mai putin de o ora eram in Baden-Baden. Am facut o tura de o ora prin statiune si am plecat spre Stuttgart. Media de varsta in Baden-Baden era sarita bine si totul parea scumput. Asa ca am admirat si am plecat. La Karlsruhe bineinteles ca am dat peste un STAU si am luat-o pe bundesstrasse. Am ajuns in Stuttgart intr-o aglomeratie de nedescris. Am nimerit in ziua in care se tinea faimoasa alergare COLORRUN. Jumatate de oras era blocata. Mai ales zona de la muzeul Mercedes unde ne indreptam noi. Am gasit unde sa parcam si ne-am amestecat intre oameni cu multe culori pe ei. Am trecut pe langa Mercedes-Benz Arena si am ajuns la muzeul Mercedes. Cladirea in sine este o bijuterie arhitecturala. Este folosit mult beton aparent, lifturile de la intrare sunt spectaculoase si rampele in spirale dau un farmec deosebit muzeului. Despre masini ce sa mai zic. Cand stai sa te gandesti ca Mercedes a avut ca inginer-sef si pe Porsche si pe Maybach parca tehnic ai atins maximul. O istorie a unui secol retraita cu ajutorul masinilor. FRUMOS! Este de vazut muzeul.
Am luat masa la restaurantul muzeului si am facut o oprire in oras sa vedem si noi putin din Stuttgart. Am oprit in Marienplatz si am putin prin centru. Am trecut pe langa o fabrica de bere unde nu am gustat nimic si am vizitat o biserica unde era un concert A Capella  de jazz. A fost impresiuonant. O ploaie torentiala ne-a blocat 15 minute pe treptele bisericii si un frumos curcubeu ne-a binecuvantat. Am ajuns la hotel pe inserat unde am degustat berea locala si unde copiii au facut spectacol in curte cu joaca lor.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu