Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Strasbourg 2014 !

Cel mai bun exemplu de coabitare. Cat razboi a vazut aceasta zona nu cred ca mai sunt multe zone in lumea asta. Si acum se iubesc ca fratii. Oare? Cel putin la prima impresie.
Am ajuns in Strasbourg, am parcat masina, dupa ce am dat un ocol sa gasesc parcarea hotelului ?!?!?! si am iesit in oras.
O nebunie a inceput imediat cum am trecut raul Ill. Mii de tarabe cu de toate ingustau pana la blocare strazile. Magrebieni, negri, francezi si nemti vindeau tot ce se poate vinde la reducere. Chiar si palarii haute-couture erau la taraba de la 300 euro/buc. Apropiindu-ne de catedrala nebunia a incetat. Se facuse ora 3 si inca nu mancasem. Nu credeam ca va fi asa o provocare sa mancam de pranz dupa ora 15.00 . Se anunta si furtuna si efectiv nu am gasit unde sa mancam. Cu chiu cu vai am mancat ceva si am inceput vizita catedralei. Este impreionanta. Am vizitat si piata centrala, Palatul Rohan si am luat vaporasul pentru o plimbare. Am facut turul si ne-am refugiat in Petit France sa mancam de seara. A fost superb.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu