Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Europa Park 2014 !

Am ajuns in parcare aproape de ora 10. Parcul se deschidea la ora 9 si deja era plin. Organizarea este excelenta. Parcarea costa 5 euro/zi. Asa ca nu uitati sa luati tichetul. Al doilea parc tematic al Europei dupa Disneyland nu are in spate o masina de marketing si nici brandurile Disney. Si cu toate astea parcul geme de turisti si as spune ca nu este cu nimic mai prejos decat Disneyland. ATENTIE!!! O zi nu este suficienta pentru a simti cu adevarat parcul, de la doua zile in sus poti spune ca ai fost in parc.
M-am dat si eu in toate cele, m-am udat pana la chiloti, dar cea mai înspăimântătoare senzatie am avut-o in EuroMir. Unde parca cineva imi tragea de cap si eu nu puteam sa fac nimic. Asta in timp ce coboram si ma invarteam. Ouf....... Si nu as spune ca nu m-am dat in diverse chestii.
La iesirea din bobul elvetian chiar am vazut ca nu erau sine si chiar m-amm dat pe o partie de bob. Ce sa mai spun de circuitele acvatice de la Grecia si Portugalia. Splash !!!
Sa va asteptati la cozi si de 45 de minute. Dar nu exista intrare de VIP. Toata lumea sta la coada la fel.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu