Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 august 2014

Hohenschwangau 2014 !

Hohenschwangau, satul cu doua castele regale. Mai exact Schwangau-ul de Sus, caci exista si un Schwangau pe malul lacului Forggensee vis-a-vis de Fussen. Am gasit loc de parcare si ne-am inceput vizita intr-o mare de lume. Am trecut pe langa coada de la casa de bilete estimata de doua ore si cu toate ca aveam un card platit la Munchen cu vizitarea castelelor bavareze tot a trebuit sa stam la o codita sa luam bilete. In cardul nostru doar Neuschwanstein era inclus, pentru Hohenschwangau a trebuit sa platim. Aici este o organizare foarte buna. Biletul primit iti permite intrare doar la o anumita ora cu un anumit grup. Asa ca mare atentie. Este mult de urcat din sat pana la Neuschwanstein!!!
Primul de vizitat conform programarii a fost Hohenschwangau. O ceata de toamna inconjura palatele.  Erau 14 grade C si multa-multa lume.
Turul dureaza pana in 30 de minute la fiecare castel si este de preferat de ales turul in limba engleza pentru ca in germana este dificil de inteles ceva. Totul este pe banda rulanta, iese un grup, intra celalalt. totul cu precizie germana. Dupa ce am vizitat Hohenschwangau mai aveam o ora sa ajungem la Neuschwanstein si pe ploaia inceputa si altitudinea de peste 1000 de metri ne-a indreptat pasii spre autobuz. Aici am stat la o coada maricica si culmea am incaput toti ca niste sardele in doua autobuze. Drumul pana la castel mi-a amintit de parcurile de distractie si de roller-coaster (montagne-roussse), datorita felului cum a condus soferul pe serpentinele alea. Senzatii tari!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu