Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 august 2014

Rust 2014 !

De la Siegmariengen pana la Freiburg drumul merge prin Padurea Neagra. De unde izvoreste si Dunarea, mai exact in localitatea Donaueschingen. Am avut ocazia sa traversam Dunare a de 5 ori si sa mergem in paralel cu ea pe ambele maluri. Drumul pana la Freiburg este foarte frumos. Din pacate timpul nu a mai permis sa mai oprim decat pentru urgente. Inainte de Titisee am dat peste o imagine atat de intalnita in Romania. Am crezut ca Cherestoy conduce camionul. Imediat a urmat o alta imagine cu exportul cel mai de succes in Europa = DACIA. Cate Duster-e am vazut si cate Sandero, ce sa mai zic. O lovitura fantastica.
Am parasit autostrada Freiburg- Karlsruhe in dreptul localitatii Rust.
Cine ar fi stiut de Rust. Un obscur satulet care traieste in umbra marelui parc de distractii EUROPA PARK. Casele sunt noi, frumoase si ingrijite. Gardurile sunt ca si inexistente. Un satulet de campie limit de marele PARK dar care are totusi farmecul propriu. EUROPA PARK  este cel putin la fel de spectaculos ca Disney Land si la jumatate de pret.
Cazarea nu se gaseste pe booking ci doar pe site-uri germane de profil sau in cazul nostru de la o cunoștință. Engleza cam schiopata dar supravietuiesti.
Daca nemtii au inventat BAUHAUS in arhitectura, la fel si in turism au aplicat principiile BAUHAUS. Si la Rust am simtit rigoarea si parcimonia nemteasca.
Mai jos cazarea de la Rust (internet pe bani multi si de slaba calitate).
La ora 20.00 cand am ajuns o coloana interminabila de masini se scurgea de la parcul de distractii.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu