Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 august 2014

Drumul spre Garmisch-Partenkirchen !

Aveam in plan vizitarea castelelor lui Ludovic al IIlea din zona Alpilor. Mai exact faimosul Neuschwanstein. Am tot cautat in Romania o cazare de unde sa putem vizita si Hohenschwangau si Linderhof.  Zona Fussen a fost foarte scumpa. La fel si Garmisch-Partenkirchen. Asa ca am gasit la cativa km de Garmisch-Partenkirchen un motel frumos in Klais. Si Klais a ramas sa dormim 3 nopti.
Ramasesem in Legoland si era aproape de seara. Aveam de ajuns la Klais si nu era tocmai aproape. Am avut cateva variante de drum. Am ales una mai ciudata. Trebuia sa tranzitam o zona din Austria pentru a ne reintoarce in Germania. De la Gunzburg ( Legoland) ne-am intors spre Ulm. Si de acolo am luat-o pe autostrada de Kempten- Fussen spre sud (Alpi). Am ajuns la granita cu Austria si am luat-o spre Reutte. Am intrat intr-un tunel si la mijlocul lui eram deja in Austria. La nici un km la iesirea din tunel am gasit o benzinarie si un restaurant. Am pus benzina ( e mai ieftina in Austria) si am mancat. Se facuse deja ora 21.00 si trebuia sa traversam Alpii sa ajungem la Klais. O furtuna ne statea in fata. La receptie ne auntasera sa incercam sa ajungem pana in ora 22.00 . O sarcina dificila. Serpentine, intuneric, furtuna si un drum necunoscut mie.
Am ajuns cu bine putin dupa ora 22.00 . Furtuna ne-a ocolit si ea cat a putut dar tot ne-a vizitat putin. Am trecut pe langa Zugspitze unde am vazut doar indicatorul pe intuneric. Ne-am cazat si am adormit bustean.
A venit ziua sa vizitam Hohenschwangau.  Am refacut drumul de la venire pana la tunel. Aici un drum la dreapta ne ducea direct la Hohenschwangau.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu