Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 octombrie 2014

Razboiul meu cu mine insumi ! Dupa doua saptamani !

Orice minune nu tine mai mult de trei zile! Si daca tine? Inseamna ca nu mai este minune.
Asadar am depasit limita celor 3 zile. Nu as putea spune ca m-am obisnuit cu noul stil de viata. Dar... e totusi si asta o viata.
Am reusit sa slabesc 2,5 kg. Sa zicem ca se vede!
Si mi-am organizat alfel mancatul. Cel mai important lucru este ca nu mai mananc dupa ora 19.00 ! Adica adio pranzul de la ora 20.00 si uneori si gustarica de la ora 22.00. Parca eram un hobbit.
Am eliminat din mancarea mea :
- painea alba ; dulcurile de orice fel; carnea de porc; mezelurile; prajelile; cartofii; sucurile; untul; icrele ; pastele fainoase; telemeaua de oaie;
Am ramas doar cu :
- painea neagra  (maxim 5 felii pe zi); branza de vaci (degresata); carne de pui sau curcan; peste; legume ( rosii, ardei, mazare, fasole, spanac); multe fructe; muraturi; ulei de masline.
Nu as putea spune ca nu imi este foame seara. Nu as putea spune ca sunt plin de energie si ca sunt mereu bine dispus.
Dar totusi reusesc sa ma tin de ceea ce mi-am impus.
Acum in jur de 10 noiembrie o sa ma duc sa mai fac un rand de analize si sa vad ce modificari se vad dupa o luna de la schimbarea vietii mele.
Fac si ceva sport. Sa zicem aproximativ o ora pe zi!
Ce pot sa spun acum ar fi ca iti poti schimba viata. Poti sa si slabesti. Dar ceea ce este cel mai important este sa continui ceea ce ai inceput.
Pentru ca luand-o pe acest drum nu mai este cale de intoarcere! Daca te intorci la vechile obiceiuri esti pierdut. A facut totul de pomana.
Sa vedem cat o sa ma mai tina!
Important este sa depasesti primele 3 zile!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu