Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 octombrie 2014

Take , Ianke si Cadar - Reloaded !!!

Imi aduc aminte de vremea cand mai mergeam si eu pe la teatru. Si cand admiram prestatia marilor actori Beligan, Dinica si Moraru. Caci au realizat un spectacol memorabil. Esenta spiritualitatii romane condensata in trei acte.
Si uite asa zilele astea tot uitandu-ma la galceava inteleptilor mi-am zis in sinea mea ca as avea si eu ceva de spus. Si cel mai bine ar fi sa fac o continuare la aceasta poveste.
Asadar Ianke, putin senilizat, are o fata de maritat. Sa zicem ca nu o mai cheama Ana. Ci ROM-ANA! Bun.
Sa zicem ca Take mai are si el  baiatul de insurat. Si nu il mai cheama Ionel, ci Victorel. De Cadar nu mai spunem nimic.
Asadar Ianke este total fermecat de baiatul lui Tache (sau sa  zicem ca ca este un fel de Stang-Tache). De ziua lui ii trimitel un mesaj video de sustinere in petirea fetei. A RomAnei. Pe care baiatul lui Tache o vrea cu orice pret. El o vrea pe RomAna eventual si din turul doi.
Asa ca lumea a inceput sa fie ingrijorata de atitudinea lui Ianke. Si asa a iesit galceava.
Unii zic ca mai bine Ianke tacea din gura si nu zicea nimic care sa reaminteasca de cultul personalitatii. Altii zic ca Ianke are voie sa aiba opinii politice si sa le si exprime.
Intr-o tara in care cultul personalitatii a inceput de pe vremea lui Carol al II-lea si a continut cu mare succes pana in 1989 lumea este reticienta la orice incercare de rememorare a acelor vremuri.
Sunt de acord ca orice om are dreptul sa aiba opinii politice. Si sa le manifeste in public. Asta este fara comenatrii.
DAR!
Pentru ca exista un dar. La varsta senectutii, cand reprezinti o valoare a patrimoniului cultural (si asta pentru ca multi au realizat o amnistie culturala a trecutului) sa ai un discurs de genul acela expus pe un stadion plin de votaci adusi cu camionul parca te retrogradeaza la divizia pupincurism.
Credeam ca batranetea aduce intelepciune, serenitate si echilibru.
Asta credeam eu. Altora le aduce dorinta de a mai pune buzele uscate pe pielea tabacita a sezutului unui mic om de stat.
Asta pentru a comenta o tabara. Pentru ceilalti doi titani de la Paltinis vreau sa le aduc in atentie faptul ca in marketing nu exista publicitate negativa. Exista publicitate pur si simplu.
Si aducerea in lumina ratiunii proprii a acestei osanale nu a facut decat sa radicalizeze taberele si sa mareasca ratingul. Exact acesta a fost si scopul.
Dar cine sunt eu sa imi dau cu parerea acolo unde cele mai virtuoase minti si-au dat deja cu parerea.
Sa vedem daca Cadar va mai ajuta pe cei doi sa fie impreuna. Caci doar o minoritate mai poate impidica realizarea a peste 50%.
Ultimii 7% conteaza in lupta finala. Taberele stau fata in fata si se pregatesc a se juca ultimele carti.
Cine va atrage ultimele procente necesare victoriei?
Poate fi votul meu sau al tau!
Asa ca nu il prapadi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu