Totalul afișărilor de pagină

joi, 23 octombrie 2014

Tara lui Andrei !

Mai scriu uneori pe un blog care se numeste "Tara lui Adrian"! Nu am vrut sa copiez campania Petromului cu Tara lui Andrei, doream pur si simplu sa sa consemnez gandurile mele politice acolo asa incat cand Andrei va fi mare sa poata citi ceea ce el a trait dar poate nu a inteles unde si cum traieste. Ochii unui copil si mintea lui nu sunt ancorati in politica. Are alte treburi mei importante de facut.
Cand ma gandeam la Tara lui Andrei ma gandeam la viitor si mai ales ce se va intampla peste, sa zic 20 de ani, cand Andrei al meu va fi interesat poate si de politica. Asa ca Tara lui Andrei era pentru mine o Romanie idilica in care Andrei al meu sa traiasca, sa munceasca, sa iubeasca si sa isi creasca copiii!
Gandindu-ma putin acum imi dau seama ca si aceasta Romanie este deja pierduta. Tara lui Andrei cum o visam eu a murit de ceva vreme. Si de ce spun asta?
Ia sa ne gandim putin la cine conduce Tara lui Andrei in ziua de azi. Si nu pentru Andrei al meu ci pentru Andrei al lor.
Oare baiatul domnului Nastase ce nume poarta? AAAAHHHHH: ANDREI! Asadar pentru urmatorii 10 ani domnul Adrian Nastase a croit Romania pentru Andrei al lui.
Oare baiatul domnului Hrebenciuc ce nume poarta? AAAAHHHHH: ANDREI! Asadar pentru urmatorii 10 ani domnul Viorel Hrebenciuc a croit Romania pentru Andrei al lui.
Dar peste 20 de ani oare ce Romanie se mai croieste?
Oare baiatul domnului Ponta ce nume poarta? AAAAHHHHH: ANDREI! Asadar acum domnul Victor Viorel  croieste Romania asa incat peste 20 ani  Romania sa fie doar pentru Andrei al lui.
Si Andrei al meu in ce tara o sa mai traiasca? Care o sa fie Tara lui Andrei Atanasiu???
Sa isi caute el alta tara???
Pentru ca Romania este deja amanetata actualilor copiii???
Dupa asa o concluzie nu pot decat sa nu anunt decesul blogului Tara lui Adrian!
Adio Tara lui Adrian! Asa ceva nu mai exista! Sau nu exista asa cum eu visam sa existe!
De fapt Romania actuala este si ea tara celor care in 1989 erau copii. Copiii de la Securitate, de la CC, de la DIE, de la MAE , de la .................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu