Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 septembrie 2011

Shallow Guerilla

Astazi dimineata mi-am luat inima in dinti si am sunat la radio pentru un concurs de promovare a blogului. Pe la 8.30. Eram in plin trafic, mai exact in intersectia de la Spitalul de Urgenta. Ce m-a apucat nu stiu exact. Poate ca am vrut sa-mi demonstrez ca pot vorbi la radio in direct. Asa ca avand ceva emotii la inceput si cu vocea gatuita spre final am incercat sa povestesc despre " Matriarhatul".
Se pare ca nu stiu sa vand bine marfa, asta si pentru ca urasc sa lucrez in vanzari, poate pentru ca am avut un concurent cu o tema mereu actuala (copiii) si care reprezenta o fundatie (profi?), dar am fost scos brusc din emisie. Am crezut ca a fost de la semnal, dar dupa tonul Dj-ilor am inteles ca eu eram deja "looser-ul".
Asa ca tragand linie, chiar daca nu am castigat (in fond pe cine intereseaza despre matriarhat, in nici un caz pe cei doi misogini declarati), am trait o experienta interesanta si am reusit sa ma testez.
Poate ca si eu am avut pretentii prea mari de la un radio comercial si am crezut ca nu totul este "shallow water".
Daca vreau sa vad pe unde sunt, sa incerc pe la Romania Cultural sau pe la Trinitas?
Sau mai bine sa stau in banca mea si sa-mi vad de alte alea.
Si oare ce se mai vinde si pe la radio si prin lume?
Ceva sa fie ieftin, sa  nu iti dea batai de cap, sa fie amuzant si sa iti arate cat de destept esti tu si cat de prosti sunt altii.
A !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu