Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2011

Si eu am fost unul din cei 50000

Nu am reusit sa-l cunosc niciodata pe omul care mi-a salvat viata. Si sa-i spun MULTUMESC. Poate ca daca o doream cu advarat reușeam.
Am fost cu el in aceeasi incapere in decembrie 1978. Dar eu nu eram tocmai prezent.
El si-a facut treaba cum a stiut el mai bine si eu pot sa scriu aceste randuri acum.
Multi oameni sunt cuprinsi de un fior la vestea mortii unui om care a caluzit oameni in viata si i-a indrumat spiritual. Dar despre omul care a ajutat peste 50000 de copii sunt suficiente cateva randuri si o poza tinuta trei secunde pe ecranul televizorului.
Asta este din pacate lumea in care traim si ce se vinde mai bine rasare mai puternic in mass-media  pe ultimul drum.

VA MULTUMESC DOMNULE DOCTOR ALEXANDRU PESAMOSCA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu