Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 martie 2014

Cel mai mic pret din Romania! Dar si cea mai mica garantie!

Cine nu a auzit reclama : CEL MAI MIC PRET DIN ROMANIA!
OK!
Frumos. Hai sa cumparam.
Andrei isi dorea o consola PS VITA. Si noi ca niste parinti care nu stim sa spunem NU, ne-am conformat. Mai ales ca urma perioada cu Sf. Andrei-Sarbatori Iarna-Ziua lui Andrei!
Am cumparat de pe net consola. Si doua jocuri. Pe site scria ca marfa vine in maximum 24 de ore. URA!
Dupa 5 zile ne suna curierul ca a venit pachetul. Atunci a fost prima greșeală ca am acceptat. Dar era pentru copil. Bagam jocul si vrem sa pornim consola. NIMIC!
Incepem sa ne documentam insotiti de lacrimile copilului. Descoperim ca aparatul nu functioneaza fara un card special care nu era nicaeri specificat in reclama. A doua greseala din partea noastra.
Cumparam si cardul tot de pe net. Vine tot in 5 zile. Deja se apropia revelionul.
Copilul fericit, consola functioneaza.
Intr-o dimineata vine la mine plans ca nu mai porneste consola. O iau  si eu la bibilit pe toate partiile si o pun la incarcat. NIMIC! Becusorul albastru palpaia si nu pornea.
Ma hotărăsc sa ma duc la service. unde sa ma duc eu oare?
La Sony sau de unde am luat-o? Hai sa ma duc de unde am luat-o. Aflu cu greu ca service-ul este undeva la Brico Orhideea.
Ajung cu consola, incarcatorul si toate actele.
O domnita plictisita se uita la consola, imi da un colt de hartie cu un numar de inregistrare si imi cere numarul de telefon. Eu stiind nerabdarea lui Andrei o intreb daca nu se paote ca cineva sa se uite acum la consola. Nu NU nu! O sa va contactam noi.
Las consola fara alte observatii din partea domnitei si sper sa nu imi fac copilul sa sufere in plus.
Peste cateva ore o voce dogita ma anunta: SOC MECANIC- ECRAN SPART- PIERDUT GARANTIE. Sa veniti sa va luati consola.
Simt ca raman fara aer. Ca doar ma uitasem pe toate partile la ea. Zic si eu timid: Da eu nu am vazut nimic spart. Hai dom'ne ca esti de rea credinta imi suiera expertul de la service.
Asa ca ajung in situatia sa fac si eu reclamatie la OPC!
Prima din viata mea. Si sunt tare curios ce o sa decida OPC-ul.
Stiu ca de fiecare data cand merg cu masina in service completez o fisa cu fiecare zgarieturica si ciupiturica la parbriz sau vopsea. Sau cand am fost cu telefonul in service imediat un tehnician s-a uitat la el sa nu fie discutii.
Uite asa a trecut aproape o luna de cand stau pe ace si nu stiu care este soarta consolei la care Andrei s-a jucat mai putin de o luna.
Oare sa fie alti bani aruncati pe fereastra la cel mai mic pret din Romania???
Sau in spatele dorintei de a vinde cat mai mult exista si respect fata de cumparator!
Ce fel de companie este aceea care are o prapastie intre departamentul de vanzari si cel de service?
Nu mai conteaza nimic dupa ce ai luat banii pe produs?
Ce fel de comert este asta?
Sunt curios acum ce inseamna OPC?
Si daca nu cumva si eu sunt defect? Am ecranul spart si nu vad tara in care traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu