Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 martie 2014

Martor ocular : Romania Argentina

Am facut-o si pe asta. Am fost cu tot neamul la meci. Ca doar juca Messi.
Povestea a inceput ceva mai demult, mai exact in prima zi in care s-au pus in vanzare biletele pe internet. Am reusit sa cumparam biletele in primele 30 de secunde de cand au inceput sa se vanda. Eram ferm convins ca voi avea bilete chiar pe iarba si ca Andrei o sa-l traga de tricou pe Messi. La 120 RON biletul nu ma asteptam sa primesc bilete asa de proaste. In inelul 2 ??????????? tribuna a II-a.
Dar unde sa te mai plangi si cui. deja am inceput o lupta cu ALTEX si nu pot duce prea multe de odata.
A venit si ziua meciului. Eu bolnav cobza. Si ploua. Si ploua. Si tot ploua.Asa ca fericiti am plecat spre stadion. Deja era ora 20.00 si lumea se bulucea spre intrare. Sa gasesti loc de parcare a fost o adevarata aventura.
Politia romana era din nou depasita de evenimente. Se pare ca nu toata politia. Un Passat cu girofarul aprins ajunsese pana la primul filtru. Din el coboara doi tovarasi si odraslele lor. Venisera cu masina unor subordonati si cu plozii sa vada meciul. Si daca tot erau sefi prin MI de ce sa nu profite. M-am uitat si am zambit trist in sinea mea: Mai avem mult de lucru in Romania.
Dupa ce am fost verificati de trei ori la bilete si corporal odata  am urcat treptele abrupte de la stadion.
Lume muica ca la demosntratie. Mai exact 45.034 spectatori. Din care vreo zece din spatele meu erau olteni.
Asa a avut ocazia Andrei sa cunoasca toate subtilitatiile limbii romane. Si mai ales fondul lexical de pe stadioane. Nici nu mai stia saracul unde sa fie atent. La Messi sau la deliciile injuraturilor. Cred ca nu mai are nimic de invatat.
Meciul a fost frumos. Atmosfera placuta. Un gol perfect valabil. Asa ca pentru mine rezultatul a fost Romania-Argentina 1-0.
Defluirea cetateniilor la sfarsitul meciului a fost iarasi un cosmar. Circulatia nu a fost oprita si toata Vatra Luminoasa se blocase. La fel si Pantelimon si Iancului.
In final un link catre un filmulet propriu:
https://plus.google.com/u/0/+adrianatanasiuadiatanasiu/posts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu