Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 martie 2014

Tristetea turismului de week-end

Am avut ocazia sa tot merg in week-enduri pe Valea Prahovei. Ba la Sinaia, ba la Predeal.
Si peste tot m-a intampinat o tristete iremediabila. Sezonul acesta lipsit de zapada a fost faliment curat pentru turism. Si cum in Romania turismul de week-end este la putere, el este cel mai intristat.
Sinaia nu mai avea energia si viermuiala altor vremi. Lume putina, preturi mari, servicii proaste.
Chiar si zona Pelesului era trista si de un gri bacovian.
Valea Prahovei acoperita cu o manta de nea se transforma radical. Devine o tanara fecioara exuberanta. Fara zapada pare a fi o batrana matroana fara clienti.
La Predeal lucrurile parca au fost si mai triste. Am fost sa imi caut ceva de imbracat pentru ca am fost atat de destept incat sa imi uit bagajul acasa. Efectiv nu am putut sa imi cumpar nimic. Aproape. Am ajuns si in gara unde un grup de betivani se stransesera in jurul unui acordeon. Parca eram intr-un film de Kusturitca.
Eu tineam minte Predealul ca o statiune rafinata si mai elitista.
Nimic din toate acestea.
Totusi au fost si lucruri frumoase. Am vizitat cu Andrei zona Trei Brazi si parcul Aventura chiar i-a placut. La fel si mancarea servita la Hanul Dragului. Preturi corecte si mancare foarte buna. Recomand.
Despre pensiunea unde am dormit, ce sa spun. O asa zisa casa ardeleana, cu miros puternic de mitici de Bucuresti. Frumos amplasata intr-un cadru natural marginit de Dn1, calea ferata si OMV nu te putea impresiona mai mult decat drumul de acces. Off road curat cu inclinare maxima.
Lumea s-a straduit sa fie draguta. Piscina a fost Ok.
Pentru 190 RON pe noapte am primit asternuturi sfasiate, mitzoase de invelit si o canapea de rupt coloana.
Aveam si 20 RON bani inclusi de mic dejun. Problema era ca o omleta simpla cu 2 oua era 11 RON si o feliutza de paine era 1 RON. Pai sa tot iei micul dejun.
In schimb mancarea din meniu a fost gustoasa, dar totusi scumpa.
Asa stiu unii sa compenseze lipsa numarului ridicat de turisti.
JUMULITUL !!!
Asa ca va urez si eu :
Sa jumuliti bine. Pe cine mai prindeti pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu