Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 martie 2014

Oscar cu intarziere !

Aseara am vazut si eu "12 ani de sclavie". Tot vroiam sa il vad si in sfarsit mi-am facut timp.
Culmea ironiei este ca astazi aniversez 12 ani de casnicie. Nici o legatura. Zau!
Am vazut si celelalte filme nominalizate. Si o sa mai scriu o postare si despre filmul care acum o luna era pe toate stiriile: Nymph()maniac , de înnebunise si CTP.
Sa revenim la "12 ani de sclavie".
Un film usor masochist din gama bancurilor cu Gheorghe si Janos. Bai ungurilor, voi l-ati omorat pe Horia. Si pac, ii da Gheorghe omorul lui Janos. Acesta plin de sange se uita cu repros. Bine ma , da asta fu acu 200 de ani. Si ce daca, ba, eu acum am aflat.
Hollywood-ul vrea acum sa rescrie Istoria. Mai ales de cand si-a ales presedinte.
O drama siropoasa, chiar melancolica cu happy-end. Si ca in filmele romanesti in care dadeai numai peste Sergiu Nicolaescu cred ca in curand in USA o sa dai numai peste Brad Pitt. Adica producator, maine-poimanine regizor, scenarist si mare actor.
Cine putea salva sclavul decat Brad Pitt.
Morala filmului este si ea magnifica. O mana de sudisti rai chinuie oameni talentati pe plantatie. Sudisti cu probleme sexuale, morale si religioase.
Dar cei din nord sunt adevaratii eroi ai Americii. Ei au cladit o natiune minunata care acum are un presedinte adevarat democrat(ic).
Am mai vazut si "Majordomul - The Butler"cu Forest Withaker. Dar pentru ca nu a jucat Brad Pitt nu a avut sanse. Cam acelasi mesaj, doar ca trecusera 100 de ani.
America, inteleg ca ai insomnii in legatura cu trecutul tau (recent) tenebros. Si ca poate pe undeva incerci o urma de vinovatie. Dar sa dai drumul la masina de spalat creiere de la Hollywood sa cosmetizeze Istoria si sa o aduca la nivelul de political correct, prea este exact pe gustul tau.
OSCAR! O afacere in familie in care nu prea conteaza continutul cat conteaza ambalajul.
As parafraza un alt film de Oscar." Oscarul este asemenea unei cutii cu bomboane. Nu stii niciodata cine il ia".
OARE???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu